środa, 8 maja 2013

You wanna now how I got these scars?

Dzisiejszy post bardzo pod patronatem Jokera. Przede wszystkim ze względu na fioletowo-zielony notes, który tworzył się jakiś czas. W końcu go pomalowałam i złożyłam do całości. Swojej inspiracji chyba nie muszę tłumaczyć. Od czasu obejrzenia Mrocznego Rycerza, Joker stał się jedną z moich ulubionych postaci kina ze względu na jej nie poskromioną chaotyczność. Lecz nie miałam pojęcia jak bardzo wzięłam sobie Jokera do serca i obecnie sama mam chęć zapytać: You wanna now how I got these scars?. Na szczęście cała historia nie jest aż tak dramatyczna jak ta filmowa i jednym z minusów jest to, że jestem uziemiona w domu. Mam tylko nadzieję, że nie stanie się punkt zapalnym do szaleństwa.
Ale dosyć - teraz notes.






W środku także można coś znaleźć:


7 komentarzy:

  1. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam J
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny :) Mój chłopak jest "zakochany" w Jokerze i często łazi za mną ze scyzorykiem i wiadomym tekstem z okładki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo ładny notes. Jak zawsze zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Notes fajny, choć kolorystyka mi się bardziej z Maską kojarzy. Choć już cytat nie pozostawia wątpliwości. Joker rzeczywiście jest jedną z bardziej pasjonujących postaci, mimo, że raczej nie chciałabym się z nią spotkać- z wiadomych względów. :D Trochę dziś nie kontaktuję- ale jeśli się pobiłaś/zraniłaś (możliwe, że nie zrozumiałam) życzę szybkiego powrotu do zdrowia, i mam nadzieję, że to nic poważnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądnęłam kilka twoich prac i przyznam że są świetne :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    stone-iron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Notes jest świetny:) Bardzo oryginalny.
    Wstawiłam Twój komentarz pod postem o candy ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ten notesik,piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Capall Mara , Blogger