piątek, 1 lutego 2013

Ram's horn

Nareszcie! Udało mi się znaleźć czas, aby wykonać ten wzór krajki tabliczkowej. Co prawda, robiłam wcześniej inny pas oparty na tym wzorze, jednak nigdy nie zrobiłam pełnego ram's horna (taką nazwę ma ten wzór). Należy od go grona moich ulubionych.
Oprócz nowego wzoru krajkowego - co niektórzy wierniejszy oglądacze mojego bloga - zauważą zmiany szaty graficznej. Kiedyś wspominałam, że mój blog będzie zmieniał się raz na jakiś czas. Nie myślałam jednak, że zmienie przy tym całe ułożenie, ale musiałam zrobić z nim coś nowego. Teraz uzyskał lekko steampunkowego wyglądu - i puki mi się znudzi tak pozostanie ;)
Dodałam także nieco słów w zakładce o mnie. Mam nadzieję sukcesywnie rozbudowywać bloga, niech rośnie i niech ma się dobrze.






2 komentarze:

  1. Ładnie się zrobiło, przytulnie. Blog niech rośnie, na zdrowie, i ja postaram się trochę go dokarmić komentarzami. :3 Cicho tam, wiem,że urośnie i beze mnie. :D Śliczne Ci krajki wychodzą, winszuje. Ten wzór jest wyjątkowo "klimatyczny", podoba mi się bardzo. Tak jakoś w oko wpada, i miło się ogląda. Nowe "O mnie" ociepliło zdecydowanie wizerunek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję zakładka 'o mnie' nieco przybliżyć moja skryta osobę ;) Fajnie, że nowy wygląd się podoba. Ja też jestem z niego zadowolona ;).

      Usuń

Copyright © Capall Mara , Blogger